شما اجازه به ثبت تیکت ندارید

شما اجازه به ثبت تیکت ندارید

شما اجازه به ثبت تیکت ندارید

شاید با این هشدار در وب سایت های وردپرسی خود تاحالا برخورده باشید!راستی چه هشداری ؟! “شما اجازه به ثبت تیکت ندارید”. این هشدار را کی مشاهده میکنیم؟چه موقع به آن برمیخوریم و علت چیست؟

 

با وب سایت میلاد وردپرس کامل ترین مرجع وردپرس در ایران همراه باشید تا به شرح و رفع این مشکل بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

همان‌طور که همیشه گفته‌ایم مشتری بزرگ‌ترین دارایی یک کسب‌وکار است پس باید مطلع باشید که وقتی محصولی را برای فروش می‌گذارید باید برای پشتیبانی آن محصول و یا خدمات فکری اساسی کنید.

مسئولیت پاسخگویی به مشکلات کاربران با شما است پس چه چیزی بهتر از سیستم پشتیبانی می‌تواند پاسخگو باشد؟

برای در ارتباط مستقیم بودن با کاربران شما می‌توانید از سیستم پشتیبانی تیکت استفاده کنید.

همچنین با استفاده از این سیستم شما از نظرات و انتقادات کاربران از سایت خود آگاه می‌شوید و می‌توانید در راستای رفع این نواقص و پیشرفت هرچه بیشتر کسب‌وکار آنلاین خود شوید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

بخش تیکت در سایت وردپرسی

یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم مدیران یک کسب‌وکار پشتیبانی دادن به مشتریان است.

ازآنجایی‌که کاربر ابتدا بررسی می‌کند پشتیبانی کدام سایت قوی‌تر و سریع‌تر است و حل مشکلات و پاسخ به نظرات او برای چه کسی اهمیت دارد بعدازآن تصمیم می‌گیرد از چه کسی محصول و یا خدماتی را که می‌خواهد بخرد.

پس مدیران باید بکوشند که خدمات پس از فروش خود که شامل پشتیبانی قوی نیز می‌شود را ارتقا بدهند تا مشتریان راضی باشند و دارایی کسب‌وکار خود را به این صورت راضی نگه‌دارند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  روش های کاربردی برای رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

به‌عنوان‌مثال یک محصول را در نظر بگیرید، برای خرید این محصول وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارد.

حال شما کدام وب‌سایت را انتخاب می‌کنید؟

بله درست است، وب‌سایتی را انتخاب می‌کنید که پشتیبانی قوی‌تری دارد و حل مشکلات شما برای آن کسب‌وکار آنلاین اهمیت داشته باشد.

پس پشتیبانی حرف اول را می‌زند چراکه یک محصول را با کیفیت بالا می‌توان از چندین سایت تهیه کرد اما خدمات پشتیبانی که سایت‌ها ارائه می‌دهند محصول را متفاوت می‌کند.

حتی پشتیبانی از محصولاتی که برای فروش می‌گذارید باعث افزایش اعتبار شما در بین کاربران می‌شود.

نتیجه افزایش اعتبار و محبوبیت نیز فروش بیشتر و کسب درآمد بالاتر است.

پس اگر می‌خواهد درآمد خود را افزایش دهید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید ابتدا باید به فکر مشتریان خود باشید و موردی که شمارا این روزها از رقیبانتان متمایز می‌کند، پشتیبانی قوی است.

پشتیبانی با Awesome Support‍

در مقاله‌های آموزشی قبلاً Awesome Support را برای راه‌اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین در وب‌سایت وردپرسی شما معرفی کرده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنم برای ارتقا اطلاعات خودتان در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.

در کنار افزونه Awesome Support‍، معمولاً کاربران ما برای نمایش فرم ثبت تیکت و نمایش لیست تیکت‌های قبلی استفاده می‌کنند. اما برای ثبت تیکت برخی کاربران دچار مشکل شده‌اند.

برای شما همراهان همیشگی میلاد وردپرس در ادامه برای حل این خطا راهکاری آورده‌ایم.

ارور ثبت تیکت در Awesome Support‍

در استفاده از این سیستم پشتیبانی برخی از کاربران با یک مشکل هر‌چند کوچک اما مهم دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. مشکل اینجاست که وقتی وارد صفحه ثبت تیکت می‌شوند تا یک تیکت ارسال کنند، با این خطا مواجه خواهند شد.

شما اجازه به ثبت تیکت ندارید.

متن خطا در وردپرس فارسی

اگر از وردپرس انگلیسی استفاده می‌کنید خطا به این شکل نمایش داده می‌شود:

Sorry, support team members cannot submit tickets from here. If you need to open a ticket, please go to your admin panel or click here to open a new ticket.

متن در وردپرس انگلیسی

حل مشکل ثبت تیکت در Awesome Support‍

اما چطور این مشکل را حل کنیم؟ برای حل این مشکل باید دسترسی can submit ticket را به کاربر واردشده بدهید. برای این مورد باید طبق روند زیر مراحل را یک‌به‌یک انجام دهید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  افزونه awesome support

با اکانت مدیریت وارد نشوید!

این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که شما با یک اکانت مدیریت وارد سایت شده باشید.

بنابر‌این باید با یک حساب کاربری با نقش Support User وارد سایت شوید.

به همین راحتی، خواهید توانست تیکت‌های جدیدی از سمت کاربر ثبت کنید.

پس در ابتدا توجه داشته باشید که با اکانت مدیریت وارد نشوید.

تغییر نقش کاربری پیش‌‌فرض به کاربر پشتیبانی

به‌صورت پیش‌فرض نقش کاربری موقع ثبت‌نام در وردپرس، مشترک سایت است.

اما برای ارسال تیکت باید با نقش کاربری Support User وارد شوید و این موضوع برای شما مشکل ایجاد می‌کند.

برای حل این مورد باید وارد بخش تنظیمات > عمومی شوید.

سپس تیک گزینه هرکسی می‌تواند نام‌نویسی کند را فعال کنید تا ثبت‌نام کاربر جدید در سایت شما فعال شود. چون برای ارسال تیکت نیاز است که کاربر در سایت شما واردشده باشد. (درصورتی‌که کاربر وارد نشده باشد، افزونه پشتیبانی تیکت به‌صورت خودکار فرم ورود را به کاربر نمایش خواهد داد.)

سپس نقش کاربری پیش‌‌فرض را با تغییر گزینه نقش پیش‌فرض کاربر تازه روی Support User قرار دهید تا موقع ثبت‌نام در سایتتان، نقش کاربر پشتیبانی به‌‌صورت خودکار اعمال شود.

درصورتی‌‌که می‌خواهید از نقش کاربری دلخواه شما باقابلیت ارسال تیکت استفاده شود، بایستی افزونه User Role Editor را نصب‌‌کرده و دسترسی نقش کاربری دلخواه خود را با can submit ticket تطبیق دهید.

نتیجه گیری کلی به طور خلاصه:

حل مشکل ثبت تیکت – اخیرا تعدادی از مشتریان ما گزارشی برای ما ارسال کردند که به هنگام استفاده از افزونه تیکت پشتیبانی Awesome Support قادر به ثبت تیکت در سایت نیستند و دائما با پیغام زیر رو برو می شوند:

بیشتر بخوان بیشتر بدان  ایجاد لینک های داخلی در وردپرس با SEO Post Content Links

 

این خطا به دلیل نقش و سطح دسترسی کاربران بوجود می آید زمانیکه از افزونه Awesome Support استفاده می کنید نقش پیش فرض کاربر باید بروی Support User تنظیم شود تا امکان ثبت تیکت برای کاربران فراهم شود.

دو راه برای حل مشکل ثبت تیکت در افزونه Awesome Support وجود دارد :
راه حل اول : در پنل وردپرس به بخش کاربران مراجعه کنید و پس از جستجو و پیدا کردن کاربر مورد نظر نقش این کاربر را تغییر دهید و بروی Support User قرار بدید.
دو راه برای حل مشکل ثبت تیکت در افزونه Awesome Support وجود دارد :
دو راه برای حل مشکل ثبت تیکت در افزونه Awesome Support وجود دارد :
راه حل دوم :  نقش پیش فرض کاربر ثبت نامی را در وردپرس بروی “Support User” قرار بدید.

 

شما میتوانید به مسیر : تنظیمات » عمومی » تب عمومی مراجعه کنید و نقش پیش‌فرض کاربر تازه را بروی  Support User قرار بدید.به این ترتیب هر کاربری که در سایت شما ثبت می کند دیگر با مشکل ثبت تیکت مواجه نخواهد شد.

 نقش پیش فرض کاربر ثبت نامی را در ودپرس بروی “Support User” قرار بدید
نقش پیش فرض کاربر ثبت نامی را در ودپرس بروی “Support User” قرار بدید
دوستانی که هم از افزونه تیکتینگ و هم افزونه دکان بصورت همزمان استفاده می کنند، باید افزونه user role editor رو نصب و فعال کنید و نقش پیش فرض کاربرهای ثبت نامی رو بر روی support user و customer تنظیم کنید، تا کاربران هم قادر به ثبت تیکت باشند و هم بتوانند به عنوان فروشنده ثبت نام کنند.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله از میلاد وردپرس  لذت برده باشید.

اگر نظری دارید میتوانید با ما به اشتراک بگذارید.

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
نوشته ایجاد شد 325

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا