افزونه awesome support

افزونه awesome support

افزونه awesome support

سلام میلاد وردپرسی های عزیز. در این مقاله قصد معرفی افزونه awesome support  را در وردپرس داریم.

پس مارا تا آخر مقاله دنبال کنید و با این افزونه جالب نیز اشنا شوید…

 

بیشتر بدانید و بخوانید:

افزونه awesome support
افزونه awesome support

آموزش افزونه ی Awesome Support

درباره ی افزونه ی Awesome Support:

وقتی سایتی ایجاد می‌شود، کاربران انتظار پاسخگویی از پشتیبانان سایت دارند. در این مورد در این آموزش افزونه ی Awesome Support برای ورد پرس معرفی می کنیم .

این افزونه یک سیستم حرفه ای ارسال و پاسخ توسط تیکت را در اختیار کاربران تان قرار می دهد .

Awesome Support تنها پلاگین سرویس دهی و پشتیبانی است که می تواند با مجموعه ای از راه حل های SAAS مانند Zendesk یا  Helpscout مطابقت داشته باشد.

بزرگترین مزیت این افزونه این است که به راحتی در پیشخوان وردپرس می‌توانید پاسخگوی کاربران خود باشید.

قابلیت های افزونه Awesome Support :

  • ارسال تیکت
  • درون ریزی
  • اعلان های ایمیل
  • آپلود فایل
  • محصولات چندگانه
  • فیلد های سفارشی
  • شرایط و ضوابط
  • سازگار با گوتنبرگ
  • همگام سازی با ووکامرس
ویژگی‌های افزونه Awesome Support:
  • کاملا فارسی شده
  • قابلیت ارسال تیکت بصورت نامحدود توسط کاربران
  • قابلیت تعریف بی‌نهایت مسئول پاسخگویی توسط مدیر
  • قابلیت اطلاع رسانی ایمیلی تیکت‌ها
  • قابلیت ارسال تیکت توسط کاربران مهمان
  • قابلیت فیلتر تیکت‌ها
  • قابلیت تغییر وضعیت تیکت‌ها بدون نیاز به پاسخ‌دهی
  • امکان مشخص کردن سه وضعیت (تیکت باز ، تیکت بسته و در انتظار)
  • ارائه آمار تیکت‌ها
  • قابلیت ایجاد فیلدهای دلخواه (گزینه‌های دلخواه) در هنگام ارسال تیکت
  • قابلیت تنظیم تیکت‌ها به صورت عمومی/خصوصی
  • سازگاری با انواع قالب‌ها
  • تغییر رنگ و استایل دلخواه
  • مشاهده تیکت‌های قدیمی و جدید
  • درج قوانین برای ارسال تیکت‌ها
  • امکان ارسال فایل در تیکت‌ها با هر نوع فرمت دلخواه

نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support :

افزونه ی Awesome Support نصب کنید و سپس بر روی فعال‌سازی افزونه کلیک کنید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  فشرده سازی و افزایش سرعت وردپرس با Check and Enable GZIP compression

این افزونه در بخش پیشخوان سایت شما با نام تیکت‌ها افزوده خواهد شد. روی آن کلیک کنید تا وارد  صفحه تیکت‌ها شوید.

نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support :
نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support :

وارد زیر منوی تنظیمات شده و تنظیمات دلخواه خود را برای افزونه تیکت و پشتیبانی در وردپرس اعمال کنید.

ابتدا به بخش تنظیمات> کلی> Misc مراجعه کرده و تنظیمات خود را سفارشی‌سازی کنید.

نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support
نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support
شما می توانید امکانات زیر را شخصی‌سازی کنید:
  1. انتخاب پشتیبان پیش‌فرض
  2. فعال و غیرفعال کردن عضویت در سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس
  3. حالت نمایش پاسخ‌های پشتیبانی در دو نوع قدیمی یا جدید
  4. تعیین تعداد پاسخ‌ها در هر صفحه
  5. نشان دادن تیکت‌های باز، هنگام کلیک روی “همه تیکت ها”
  6. نمایش اعداد تیکت در پیشخوان
  7. تعیین تعداد تیکت‌های قدیمی
  8. فعال کردن واحد پشتیبانی، برای مواردی همچون واحد فروش، پشتیبانی، مشکلات و..

در بخش Products Management قادر به انجام موارد زیر برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس خواهید بود:

نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support
نصب و راه‌اندازی افزونه ی Awesome Support
  1. امکان انتخاب محصولات ارائه شده در سایت برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس
  2. امکان همگام‌سازی و انتخاب محصولات ووکامرس در صورتی‌که از این افزونه فروشگاهی استفاده کرده باشید.
  3. انتخاب محصولات برای ارائه تیکت و پشتیبانی در وردپرس از بخش Include Products
  4. استثنا کردن محصولاتی که نمی‌خواهید برای آنها پشتیبانی ارائه گردد از بخش Exclude Products

با مراجعه به بخش صفحه افزونه‌ها نیز می توانید موارد ذیر را شخصی‌سازی کنید:

 شخصی‌سازی
شخصی‌سازی

hز بخش مقاله تیکت، صفحه پیش‌فرض برای ثبت تیکت را تعیین کنید.

به صورت پیش فرض هنگام نصب افزونه صفحات مربوطه نیز در بخش برگه‌ها ساخته می‌شوند.

در بخش لیست تیکت ها نیز می‌توانید برگه مورد نظر برای نمایش تیکت کاربران را تعیین کنید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  افزونه لایک مطالب وردپرس

در بخش قوانین و مقررات نیز می‌توانید قوانین مربوط به ثبت تیکت و پشتیبانی در وردپرس را درج کنید .

در نهایت بر روی ذخیره تغییرات کلیک کرده و وارد مرحله بعد شوید.

در مرحله بعد به بخش تنظیمات> استایل مراجعه کنید تا بخش نمایش تیکت‌ها را نیز سفارشی‌سازی کنید.

استایل

در این بخش پوسته دلخواه برای بخش تیکت و پشتیبانی در وردپرس را تعیین کنید.

با زدن تیک گزینه استفاده از ادیتور توسط مشتری نیز می‌توانید تا ادیتور وردپرس را برای کاربران نمایش دهید تا از ابزار موجود در ادیتور استفاده کنند.

در بخش رنگ‎ها، رنگ مورد نظر برای هر بخش از پشتیبانی سایت را تعیین کنید.

دربخش ایمیل‌ها ، بخش‌هایی همچون درج لوگو، هدر ایمیل ارسالی، فوتر ایمیل ارسالی، متن ایمیل ارسالی همراه با جزییات تیکت و موارد دیگری همچون محتوای ایمیل برای تیکت جدید، محتوای ایمیل پاسخ به تیکت‌ها، محتوای ایمیل هنگام بسته شدن تیکت و.. را تعیین کنید.

آپلود فایل

یکی از امکانات این افزونه، امکان ارسال فایل با سایز دلخواه و هر نوع پسوندی در تیکت‌ها است.

در بخش  پیشرفته می‌توانید امکاناتی از قبیل:

  • برگه مورد نظر برای ریدایرکت برای کاربر هنگام ثبت‌نام در بخش پشتیبانی
  • دسترسی مدیر پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها
  • دسترسی کارمندان پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها
  • پاک کردن داده‌ها

را انجام دهید.

پس از اینکه تنظیمات را به طور کامل شخصی‌سازی کردید به بخش تیکت‌ها و سپس موضوعات مراجعه کنید و واحدهای مورد نظر را برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب کنید.

محیط پشتیبانی وردپرس که بین کاربر و مدیر پشتیبان سایت است :

Tiket8

ویرایش تیکت:

بیشتر بخوان بیشتر بدان  بهینه سازی وردپرس برای موبایل

Tiket9

افزونه awesome support
افزونه awesome support
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
نوشته ایجاد شد 324

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا