آموزش سئو اینستاگرام

آموزش سئو اینستاگرام

آموزش سئو اینستاگرام

آموزش سئو اینستاگرام
آموزش سئو اینستاگرام

قبل از آموزش سئو اینساگرام باید بدانیم که اینستاگرام درواقع یک پلت فرم بازاریابی اجتماعی بوده که محبوبیت اش در زمینه های مختلف، آن را محبوب و سرپا نگه داشته است.
این شبکه اجتماعی که مبتنی بر عکس می باشد که در آن بسیاری از مارک ها و برندها معروف بین المللی جمع شده و تلاش می کنند تا از با استفاده از جستجوگرها یا همان بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، برای خود در این پلت فرم تبلیغ کنند.

مزایای سئو اینستاگرام

اینستاگرام تقریبا 45 میلیون کاربر ایرانی دارد.
اگر شما در زمینه کاری خود در سرچ اینستاگرام بالا باشید این عمل سبب جذب مشتری برای شما خواهد شد.

مزایای سئو اینستاگرام
مزایای سئو اینستاگرام

سئو در اینستاگرام

در ادامه قصد داریم به آموزش برخی نکات سئو در اینستاگرام بپردازیم. درواقع شما در  آموزش اینستاگرام به صورت حرفه ای، نحوه بهینه سازی و بهبود، پست‌ها و صفحه اینستاگرام خود را می‌آموزید تا بهتر و بیشتر دیده شوید، همان کاری که هدف سئو است.

همان طور که در گوگل الگوریتم‌های بسیاری وجود دارد تا بتواند بهترین نتیجه را نشان دهد.
در اینستاگرام هم بسیاری الگوریتم وجود دارد که در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را به جا بگذارند.
و به نظر بنده هدف اول و اخر همه این الگوریتم ها بهبود تجربه استفاده کاربران از آن نرم افزار است.

به طور کلی چجوری در سرچ اینستاگرام تاپ باشیم؟

اولین مرحله باید در بخش Name اینستاگرام کلمه ای که میخواهید.
در جستجو پیدا شوید را وارد کنید.
بطور مثال: فروشگاه | خرید انلاین  دقت کنید که نباید کارکتر بیش از 30 کارکتر باشد چون اینستاگرام فقط تا 30 کارکتر را مجاز میداند.
دومین مرحله تولید محتوای خوب و بدون کپی و اینکه کاری کنید که کاربران برای پست های شما کامنت بگذارند و لایک هاتون هم بالا برود

بیشتر بخوان بیشتر بدان  راه های آماده سازی وردپرس برای دریافت ترافیک بیشتر

برخی برخی نکات سئو یی در اینستگرام

میزبانی مسابقات برای جوایز

در حالی که بسیاری از برندها در تلاش اند تا مسابقه ها را در شبکه های اجتماعی دیگر میزبانی کنند، اینستاگرام به یک منبع فوق العاده تبدیل شده که هجوم رقابت ها را تماشا می کند. سرمایه گذاری کمی پول برای دادن به افراد خاصی که در مسابقه شما در اینستاگرام شرکت کرده اند، میتواند هزاران هزار نفر کاربر جدید را به صورت انلاین به سمت صفحه شما جذب کند. اگر میخواهید میزبانی یک قرعه کشی به عنوان وسیله ای برای افزایش نفوذ کاربران به اینستاگرام استفاده کنید، فراموش نکنید که اینستاگرام یک برنامه در زمینه عکس بوده و کاربران برای لذت بردن از عکاسی در فید خود هستند. به این معنی که رقابت شما باید براساس عکس ها هم باشد. عکس رقابتی شما میبایست مرتبط به جایزه و جذاب باشد تا بتوان مطمئن شدن که کاربران اینستاگرام از الزامات ورود پیروی می کنند.

جستجو برای کلمات کلیدی و هشتگها

بسیاری از ما جستجو برای کلمات کلیدی و هشتگها را با استفاده از Google keyword planner انجام میدهیم تا از یک استراتژی بازاریابی اجتماعی بسیار خود استفاده کرده باشیم. اما هنگامی که این استراتژی به اینستاگرام میرسد، واقعا جایی برای ارزیابی کلمات کلیدی و داده های هشتگ برای بهینه سازی حساب اینستاگرام ندارد! شما میتوانید از برنامه های مختلف برای دیدن آنچه که مردم برای هشتگ ها در اینستاگرام بکار میگیرند، استفاده کنید. با این حال این برنامه ها هشتگ ها را به شکلی تنظیم نمی کنند که رابطه واقعی را نشان دهند. این برنامه های برای سردبیران محتوا برای مشخص کردن بهترین و محبوب ترین هشتگ ها و همینطور پوشش سئو در اینستاگرام بوجود آمده اند. به یاد داشته باشید که هشتگ شما به عنوان وسیله ای برای استفاده از جستجوگرها در اینستاگرام کار نخواهند کرد، مگر اینکه نام تجاری بزرگی داشته باشید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  اموزش سئو با گوگل پلنر

بیشتر بخوانید:

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

آموزش نحوه ساخت ستون در وردپرس با افزونه Column Shortcodes

بهترین افزونه سئو جوملا

بازاریابی تأثیرگذار

با وجود تمام مراحل موثر بازاریابی محتوا، حتی در رسانه های اجتماعی تنها میتوان در یک جمله خلاصه کرد که “محتوا پادشاه است.” یکی دیگر از راه های خلاقانه برای استفاده از اینستاگرام به عنوان بازاریابی اجتماعی، استفاده از کردن نفودگران برای تبلیغ پست و پیام شماست. افراد تاثیر گذار میتواند افراد مشهور، وبلاگ نویسان معروف و یا دیگر افرادی باشد که دنبال کننده های بسیار زیادی دارند. سعی کنید در اینستاگرام نفوذگرانی را پیدا کنید که مناسب شما هستند. از نفوذگران بپرسید که آنها محتوای شما را تنها برای پول و یا کالای رایگان نمیخواهند. در این صورت آن ها به بهتر شدن سئو شما هیچ کمکی نمی کنند. در این زمینه شما نیاز به کلمات کلیدی خاص، هشتگ ها و همینطور برچسب برای حساب اینستاگرام کسب و کار خود دارید.

از Instagram Business برای تبلیغات استفاده کنید

در آخر شما میتوانید از قسمت Instagram Business برای تبلیغ برند تجاری خود و بیشتر کردن بازدیدها استفاده کنید. در صورتی که کلمات کلیدی و هشتگ ها را برای بازاریابی اجتماعی در اینستاگرانم خود مشخص کرده باشید، این قسمت بهتر عمل می کند.

 

از داده ها برای کمک به تعیین استراتژی استفاده کنید

اطلاعات بسیاری وجود دارد در مورد اطمینان یا عدم نمایش پروفایل های رسانه های اجتماعی می باشند. موتورهای جستجو مثل بینگ و گوگل میگویند که نمایه سازی از پروفایل های اجتماعی چندین نتیجه را در موتورهای جستجو بازتولید می کند، اما این موضوع هنوز به طور واضح مشخص نشده است. جدا از وضعیت فعالی که آیا موتورهای جستجو رتبه بندی سیستم عامل های رسانه های احتماعی شما را مشخص می کنند یا نه، شما همچنان باید در جستجوگرها برای بازاریابی اجتماعی تمرکز کنید چرا که موتورهای جستجو در حال دائمی شدن هستند.
در آینده حساب اینستاگران شنا احتمال دارد نمایه شود

بیشتر بخوان بیشتر بدان  سئو ویدئو در وردپرس

 

 دیگر فاکتورهای موثر در سئو اینستاگرام

1-یوزنیم اکانت خود را بررسی کنید.

۲- اسم صفحه خود را بررسی کنید.

۳ – عکس های با کیفیت و روشن تولید کنید.

۴ – حتما از alt text یا همان متن جایگزین استفاده کنید.

۵- از هشتگ ها به صورت نرمال و عاقلانه استفاده کنید.

۶ – اکانت های مرتبط را در پست ها و استوری های خود تگ کنید.

 

 دیگر فاکتورهای موثر در سئو اینستاگرام
دیگر فاکتورهای موثر در سئو اینستاگرام

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

4 Replies to “آموزش سئو اینستاگرام”

  1. سایت خوب و متفاوتی دارید و در این خصوص کیفیت کار در مطالب به نوعی موفق شکل گرفته است

    1. خیلی ممنونم انشاالله تونسته باشیم خدمتی به شما دوست داران وب سایت میلاد وردپرس کرده باشیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *